top of page
  • Снимка на автораВладислава

Анелия Мъглева - смел предприемач, страстен пътешественик и активен капитан на собствения си живот

Актуализирано: 11.04.2019 г.



Анелия Мъглева - личен архив

Анелия Мъглева – коя си ти и накъде вървиш?

Здравейте, казвам се Анелия, за момента на 28. Аз съм човек-мечтател, който всеки ден се събужда с нова идея, обикновено грандиозна. Може би влизам в категория визионер повече от всичко друго. Не съм добра в детайла, но виждам в бъдещето :) А за бъдещето на България и нашето общество виждам да бъде много обещаващо, ако в този момент се мобилизираме, всички хора, които искат промяна и искат да останат тук и работим, за да го постигнем. Вярвам в силата на малкия човек. И съм убедена, че когато вярваш, работиш и си честен ще получиш резултатите, за които мечтаеш.


Какво искаш да е синоним на името ти след 10 години?

След 10 години... не съм мислила за това. Честно казано не е важно какво ще е синоним на моето име. Искам да има синоним на цялото ни поколение – вяра, действие и прекрасен живот в България.


Ако трябва да се представиш на едно дете, как би му разказала коя си и с какво

се занимаваш?

Здравей, аз се казвам Ани. Пиша, снимам видеа и говоря с най-различни хора всеки

ден. Работата ми е да помагам на всеки да сбъдне мечтите си и да повярва, че всичко е възможно.


Ако не се налагаше да работиш, за да изкарваш пари, с какво би запълнила

дните си?

Щях да снимам по-често и да пътувам повече, да преподавам и да стартирам още

бизнеси. Но нямам план да спирам да работя когато и да е :)


Ами ако (дано никога не ти се случва) не успяваше да се издържаш с работата

си, какво щеше да правиш за пари?

За тези години усвоих най-важното умение – да продавам. Каквото и да се случи, научи ли се човек да свързва нуждата на хората с продукт и да го обяснява така, че другият да поиска да притежава продукта, мисля, че винаги ще има работа за този човек :)


Анелия Мъглева - личен архив

Имаше ли преломен момент, в който реши, че ще работиш за себе си? Кое

камъче преобърна каручката?

Да, имаше. Работих на нормална работа и заради сигурността и страха отлагах

напускането, въпреки че знаех, че искам да започна собствен бизнес. Един ден ми

казаха, че 8-9 месеца трябва да говоря по телефона заради един голям проект вместо да правя дигитален маркетинг. Опитаха се да ме спечелят с бонус, но мен така или иначе не ме интересуваше краткосрочно заплащане. Не можех да изгубя 9 месеца от

развитието си в дигиталния свят, защото това е много време да изпуснеш онлайн.

Тогава реших да избера пътя на собствения бизнес. Аз се задушавах на работа и

нямаше никакъв смисъл да си търся друга. Щеше да е така навсякъде. Просто не съм

този човек. И скочих в дълбокото, с вързани очи, без ни най-малка представа какво

наистина означава да правиш собствен бизнес.


Уроците, които учим по пътя са безброй. Със сигурност би си дала някакви

съвети какво да промениш, ако можеше. Но кои са нещата, които би направила

абсолютно по същия начин, ако се върнеш назад във времето и започнеш

отначало?

Ако можех да се върна, щях да действам по-рисковано. И щях да намеря инвеститор

вместо да самофинансираме бизнеса си с моята партньорка. Щях да наема хора по-

скоро. Изобщо, щях да използвам чужд ресурс. И щях да искам повече, за да го

постигна по-бързо. Но първият бизнес се прави най-трудно и най-бавно, с цената на

най-много жертви и емоции, особено когато стартираш на 24 години и сте две жени. Но пък с това знание и опит правиш втори бизнес. Даже, като се замисля сега, може би нищо не бих променила. Трудностите ми дадоха най-ценните уроци и цялото това

пътешествие ме направи човекът днес, който истински харесвам, уважавам и обичам.

Най-важното, което ми даде правенето на първия бизнес е мен самата.


Каква е личната ти мисия? Кое те води напред и подхранва мотивацията ти

всеки ден?

Искам в страната си да виждам усмихнати, щастливи, човечни хора, отворени към

другите и света. Искам всички да вярваме в доброто днес и утре и да работим за него.

Това ме движи напред. Вярвам в страната си и в народа си! Не вярвам в управлението

му. Но вярвам, че всеки един от нас има силата и способността да постигне много повече отколкото някога си е представял. Свежда се до две неща – вяра и действие в

правилната посока. И честност!


Анелия Мъглева - личен архив

Къде в живота си учиш най-важните уроци, кои са твоите учители? Книги,

университет, приятели, партньори, грешки, или може би нещо друго?

Навсякъде. Уча много от случките и вътрешните си преживявания, от успехите и

провалите, от хората около мен, от блога, от срещите си с непознати. Аз чета много, но много слушам видеа и подкасти за бизнес и личностно равитие. Редовно се

предизвиквам да правя неща, които не съм мислила, че мога, за да разширя границите са възможно. Пиша в дневника си редовно и се самоанализирам. Медитирам и ходя на йога вече 3 години. От тази практика и от учителя ми, Хаджиме, също уча изключително много. Изобщо, държа очите, ушите и съзнанието си отворени винаги.


Какъв въпрос искаше да ти задам, а аз пропуснах?

Не знам... накара ме да се замисля с въпросите, които ми зададе и да погледна навътре отново. Благодаря ти за всичко, което ме попита!


 

Анелия Мъглева е предприемач, собственик на онлайн маркетинг агенция CopySocial.

Можете да я последвате в Instagram или да станете част от YouTube канала й.

110 преглеждания0 коментара
Post: Blog2_Post
bottom of page